Gott nytt år

Gott nytt år och god fortsättning fina ni! Jag hoppas att erat år som gått varit bra och att 2014 kommer bli ännu bättre. Jag hoppas även för min egen skull att jag ska slippa behöva gå igenom lika mycket motgångar, som under förra året, och att detta år ska bli hur grymt som helst. Självklart kommer inte allt vara bra jämt och ständigt, men sånt är ju livet. 
 
Hade iallafall en helt underbar kväll igår/ inatt. Först kom några vänner till familjen, så vi var fyra familjer totalt, hem till oss ungefär runt halv sju tiden. Sen åt vi en liten löjromstoast som tilltugg innan själva förätten som bestod av hummer och lite annat till det. Till varmrätt blev det renfilé med pommes duchesse potatismos och med olika såser till. Allting var helt sjukt gott, dock missade jag tyvärr efterrätten, och var verkligen proppmätt efteråt. Efter maten började jag, Evelina och Josefin fixa till oss lite innan det var dags att ge sig iväg på partaj. Jag följde med Josefin en stund, då hon skulle fira hemma hos min granne. Så passade på att vara där ett tag innan jag skulle åka åt mitt håll. Jag var på fest, tillsammans med några av mina tjejkompisar, hemma hos en barndomskompis till mig där även mina kusiner och kompisar var. Hade jättekul och lärde känna massor med nytt folk. Dansade fram till 12-slaget då det var dags att gå ut och skåla in det nya året + en massa pussar och kramar på det. Därefter gick vi in och dansade och hade det roligt igen fram till 2-tiden ungefär då jag åkte hem till en killkompis där några andra av mina kompisar var, dock stannade jag inte så länge och åkte tillbaka dit jag var först efter ett tag. Sov hemma hos Patricia och kom hem tidigt i morse. Kort sagt hade jag inte kunnat förvänta mig en bättre start på året, hade verkligen sjukt kul, men det hade ju inte skadat om man fått en riktig nyårskyss på 12-slaget haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0