De senaste dagarna

Dagen efter nyår vaknade jag hemma hos Patricia väldigt sent. Direkt efter det åkte jag hem till Oscar och väntade på att han skulle göra sig i ordning. När han var klar gick vi hem till mig och åt middag och därefter åkte vi + Sofia hem till Charlie, där även några andra var, och kollade på film. Alla var sjukt sega, vilket kanske inte var så konstigt haha, så det var verkligen en välbehövlig kväll. Igår gjorde jag ingenting speciellt under dagen, låg i soffan och kollade på massa filmer som gick på tv. Efter middagen gick jag, Felicia och Sofia hem till Oscar och kollade på jvm.matchen och den vann ju Sverige överlägset. Runt halv ett tiden åkte jag och Sofia hem till en annan killkompis, där vi inte var så länge, så det har varit två riktiga ta-det-lugnt-dagar. 
 
Ikväll blir det nog också en lugn kväll. Sofia kommer hit och äter iallafall, så får se vad vi hittar på efter middagen. Båda börjar jobba hyfsat tidigt imorgon, så det blir inte så sent iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0