Fredagsnojja

Idag är det alltså fredag och för de flesta betyder det helg. För mig är det slut på ledigheten efter idag då jag jobbar stägning både imorgon och på söndag, så har lite fredagsnojja idag. Är riktigt typiskt att jag är ledig och har ''helg'' under veckodagarna och jobbar helger när andra är lediga, man blir rätt ensam dom dagar man är ledig då de flesta jobbar eller går i skolan. Så alltså har jag haft ett par riktigt lugna dagar det senaste dagarna, har varit ganska välbehövligt men börjar bli väldigt rastlös.
 
Vaknade iallafall för några timmar sen och låg kvar och degade i sängen ett litet tag innan jag tog mig upp för att äta frukost. Planerna för idag är att fixa lite saker här hemma innan jag åker iväg till centrum där jag ska möta mamma under eftermiddagen. Senare ikväll ska vi ha kräft-frossa hela familjen och vad som händer därefter är just nu ganska oklart. Vill verkligen hitta på någonting, så vi får se vart kvällen leder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0