Kajakpaddling

Hej på er! Haft en bra dag än så länge? Det har iallafall jag faktiskt haft. Började med entreprenörskap klockan 8.00 till 9.30 innan vi åkte iväg och paddlade hela klassen. Tyckte det var svårt först haha, men när man väl fått in tekniken så var det faktiskt ganska roligt. Solen sken just då så det var lite mysigt sådär.
Blev klara runt halv ett då jag gick till centrum och träffade min farmor lite spontant, bjöd på taco bar innan hon åkte hem och jag kollade runt lite i affärer. Nu sitter jag på min mammas jobb och väntar på henne då vi ska ner och köpa en grej innan jag åker hem och när jag väl kommer hem lär jag somna i soffan, är så himla trött! 
En bild från idag, kommer fler bilder senare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0