Bekännelser

Jag är ofta väldigt osäker på mig själv
 
Är trött på killar just nu, ska därför inte ''leta'' efter någon att vara tillsammans med utan det får komma som det kommer
 
Tröttnar mer och mer på skolan för varje dag som går
 
Jag älskar Pretty Little Liars och The Walking Dead
 
Jag vill åka utomlands nuuuu, är så avis på mina föräldrar som ska åka snart!
 
Har varit mer eller mindre sjuk i ca 4 månader nu, assegt!
 
Tycker inte att storbloggarnas, dvs Kenza, Kissie, Dessie osv, bloggar är så bra längre. 
 
Har fastnat helt i Aviciis nya album
 
Är ute minst en gång varje helg, svider i plånkan. Men tycker det är askul!
Bild från i helgen. Sofia, Mikaela och meeee
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0