Varm oboy och fysik

Som rubriken säger så har jag gosat ner mig i sängen, dricker varm oboy och läser lite i fysikboken. Provet börjar närma sig så det är dags att sätta igång. Har under kvällen försökt hitta lite kläder till helgen vilket inte var det lättaste.. Men tillslut bestämde jag mig så det får duga. 

Imorgon är det torsdag, vilket betyder att det är den längsta dagen i veckan men det betyder även att det är sista dagen innan helg för mig. Slutar 16.30 och då ska jag träffa en kompis ett litet tag, sen ska jag försöka plugga och packa lite. Har inte så mycket mer att berätta, tänkte läsa färdigt fysiken nu och sen sova. Får se om det blir några fler inlägg idag, annars säger jag godnatt nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0