Rock of ages

Två bilder från kvällen
 
Hej på er! Kom hem för ungefär en timme sen, har varit i stan hela kvällen med några från klassen, har varit jättekul! Var som sagt ledig idag och vaknade någon gång runt ett efter nästan tolv timmars sömn, dock var jag ändå inte pigg när vaknade men tyckte att det var nog dags att gå upp iallafall. Så under dagen har jag bara varit hemma och fixat lite saker innan jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan. Mötte upp de andra tjejerna då vi skulle äta middag på Jensens Böfhouse, var första gången som jag åt där faktiskt och det var verkligen hur gott som helst! Och glassbuffén ska vi inte ens prata om, var så otroligt gott!!! Efter vi ätit gick vi till Chinateatern, då vi fått biljetter till Rock of ages, vilket är en musikal för er som inte vet, och den var faktiskt väldigt bra och rolig. Riktigt kulturella sådär på fredagskvisten när alla andra är ute och super hehe. Musikalen slutade runt halv ela-elva och då mötte jag upp några killkompisar ett tag innan jag bestämde mig för att åka hem. Så det har varit en väldigt trevlig och lyckad kväll. 
 
Nu är jag jättetrött och ska fixa mig för att krypa ner i sängen. Som vanligt så jobbar jag imorgon och under kvällen händer det en del roliga saker, men det får ni veta mer om imorgon. Pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0