Packar för fullt

Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, har haft mycket att tänka på och mycket att göra så har inte riktigt haft tid förns nu, men antar att ni överlever haha!
 
Gick upp ganska sent idag, så drog bara på mig en vit blus, jeans och svarta stövlar innan jag åt frukost på stående fot och begav mig till skolan. Har varit en ganska seg dag men eftersom vi såg på film näst sista lektionen och fikade (som vanligt på torsdagar) på sista lektionen så blev det bättre. Slutade halv fem och då åkte jag hem och fixade lite saker och sen dess har jag inte gjort så mycket mer förutom att plugga, vilket gick förvånadsvärt bra för att heta Lisa. Mötte även en kompis en snabbis och hämtade lite saker jag behöver i helgen, åker som sagt bort imorgon och kommer inte hem förns på söndag. Vet inte hur det blir med uppdateringen då, ska försöka slänga in något inlägg från mobilen.. men känner att jag inte kommer ha mobilen på mig så mycket där, vill bara släppa allting för ett litet tag. 
Me today
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0