Keep your head high

Nämen tjenare! Har precis ätit lunch/frukost som bestod av resterna från tacosen från igår. Orkade inte blogga igår, hade en riktigt jäkla kass dag och under kvällen kom en kompis hit och vi gjorde inte så mycket mer än att kolla på film och käka godis. Han åkte hem runt halv tre och sen låg jag vaken aslänge, somnade runt kvart i sex i morse, vilket var väldigt onödigt av mig kände jag. Vaknade runt ett i morse, men låg kvar under täcket i nästan en timme efter det. Börjar jobba om ungefär 50 minuter så måste gå och göra mig i ordning, kvällen är lite oklar än så länge men det blir eventuellt utgång. Ha en fortsatt bra lördag, puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0