Dags för fredags-mys

Helluuuu everyone! Hoppas att ni har haft en bra fredag än så länge, för det har iallafall jag haft!
 
Började dagen med en sovmorgon, superskönt! Började tio med matte och sen hade jag bara två lektioner som vanligt efter det. Mikaela ringde efter vi hade haft idrott och bestämde lite spontant att komma och hälsa på oss, då hon är ledig på fredagar den lyckosten. Slutade runt kvart över två då jag, Josefin och Mikaela gick upp till centrum och fikade, dom är så bra dom! Kollade även runt i butiker och köpte lite nya underkläder samt en urläcker byxdress som jag hade tänkt och visa i ett senare inlägg.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt innan middagen, kanske åker iväg lite senare under kvällen men just nu lutar det åt att bara stanna hemma och mysa till en film. Är så jäkla glad över det är helg, dock kommer jag behöva plugga massor när jag får ledig tid (det vill säga när jag orkar.. hehe). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0