2013-10-22

Kom innanför dörren som en blöt hund runt tre tiden, jäklar vad det regnade, och det har spöregnat ända sen dess. Var lite tjurig då på grund av att jag klev rakt i en lerpöl med mina skor, som jag fick bort som tur var, och på grund av att jag hade tänkt att bara ligga hemma och mysa idag och inte bry mig om skolarbete för fem öre... Hela klassen trodde vi skulle haft metteprov idag, så satt uppe till efter tolv i går natt och råpluggad, men när vi kommer till lektionen var det tydligen imorgon provet var.. Så det hade varit hur skönt som helst och bara haft det överstökat, men nu måste jag som sagt sitta och plugga ikväll igen.. jaja! Ska iallafall titta på senaste avsnittet av The Walking Dead nu och äta lite gott, lär bli en lite senare middag ikväll så. 
Detta hade ju inte direkt suttit fel just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0