Wishlist

Ny dunjacka. En kamera. Bootcut jeans. Sidenlakan. Ny plånbok. Juicy parfym. Svarta eller silvriga MBMJ örhängen och pengar är vad som står på min önskelista i år. Kommer säkert lägga till lite mer, som jag inte kommer på just nu, men egentligen önskar jag mig ingenting speciellt faktiskt. Der här är bara lite av det jag vill ha, inget som jag behöver liksom.Tror inte att det finns någonting just nu som jag verkligen är i behov av, eller kameran kanske men jaja! Vet att det är tidigt att göra en önskelista nu, men längtar så himla mycket till julafton. Är nästan den bästa dagen på hela året, att vara tillsammans med familjen, få paket och äta mängder med mat och julgodis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0