Time 2 study

Hej bloggen! Somnade väldigt tidigt igår på grund av att jag inte mådde så bra och vaknade med ännu värre halsont i morse. Bestämde mig för att stanna hemma då jag ändå bara skulle haft idrott idag, så det kändes onödigt att eventeullt bli ännu sämre. Dock var det lite otur att det var just idag jag missade skolan eftersom vi skulle åka skridskor, så ville verkligen gå bara för det. Så alltså har den här dagen bara spenderats framför tvn och inte gjort annat än attt vila. Städa min garderob och byråer har jag också gjort och det var verkligen någonting som behövdes, var ingen ordning på någonting för fem öre. Nu har jag tagit fram lite goda saker och ska plugga. Har ungefär 150 engelska glosor jag ska lära mig tills imorgon,
how fun? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0