This is the day

Hej på er! Har inte riktigt hunnit och blogga idag, men jag tror ni överlever iallafall hehe. Var en bra dag i skolan iallafall, sen åkte jag hem och gosade ner mig i sängen och kollade på serier. Min kusin kom även förbi ett tag och gjorde mig sällskap en stund innan hennes föräldrar hämtade henne. Runt sju-tiden började jag fixa lite hemma och gjorde en sallad då vi skulle få gäster. Mina föräldrar och dom hade köpt med sig massor av olika sorters pizzor som vi åt innan vi kollade på fotbollen, shit vad spännande det var men tyvärr höll det inte och Portugal vann som sagt. När fotbollen var slut gick jag över till Felicia, där även Izabelle och hennes brorsa var. Efter ett tag kom några killkompisar över också, vi gjorde ingenting speciellt direkt utan vi tog det bara lugnt i soffan. Kom hem alldeles nyss och ska sova nu, känner att jag måste komma ikapp med sömnen.. Sover så himla dåligt just nu och det är verkligen jättejobbigt!! Måste gå upp i hyfsad tid imorgon också då jag måste läsa ut en bok, som jag inte ens börjat med, innan jag börjar jobba klockan fyra. Får se hur det går med det hehe.. 
Det här var alltså min middag, hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0