This day

Måste verkligen sluta att använda ''Hej på er!'' till nästan varje inlägg jag publicerar. Men har så tråkig och dålig fantasi att jag inte skriver om så mycket annat än vad jag gör om dagarna, vilket består av skola, jobb och att jag somnar i soffan var och varannan dag haha. Vet inte heller om ni nöjer er med det, eftersom statistiken ändå är ganska bra, eller om ni vill att jag skriver om någonting speciellt. Behöver få lite tips och inspiration.. äsh jag vet inte vad jag vill få ut med det här, men jag själv anser att det jag skriver är väldigt ointressant. 
 
Hej iallafall, klockan är redan mycket och jag ligger i min säng och försöker få kraft till att gå upp och göra mig i ordning. Jobbade mellan 12 och 16 idag och det gick bra och så. Måste även säga att jag har de skönaste medarbetarna, har alltid så roligt på jobbet vilket gör det mindre jobbigt att spendera 8 timmar av sin helg på donken. Åkte hem och tog en lång dusch och sedan la jag mig här. Klockan sju ska jag vara hemma hos mina kusiner, då vi ska äta middag där, och efter det ska jag träffa en kompis. Ska nog inte göra något speciellt, bara vara hemma och mysa. Men är så trött och orkar inget annat, så det blir perfekt. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om sovmornar?
Hur tycker du att det är att skriva de där långa svenskauppsatserna som man gör på t ex nationella?
Vad vill du göra innan du dör?
Vilket prov är du mest nöjd med ditt resultat på?
Vilket är ditt favoritland?
Vad vill ha för yrkeskarriär?
Skulle du vilja vara med i någon dokusåpa?

2013-11-23 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0