Sick and tired

Idag har det varit en hemsk dag. Började med att gå upp alldeles försent och fick stressa som bara fan. Började klockan åtta och hade då ett tre timmars långt prov där vi skulle analysera en bok vi läst. Usch och fy vad stressigt det var, hann inte ens skriva klart allt jag ville skriva. Jaja, när tre timmar hade gått var jag helt slut i huvudet och började känna mig lite hängig. Så nu ligger jag nerkrupen i soffan med halsont och feberkänsla, hoppas verkligen inte på att det blir mycket värre än såhär. Kom iallafall hem för någon timme sen och då hade min snälla syster gjort amerikanska pannkakor med nutella till oss, sååå gott! Nu ska jag ta tag i engelskan så jag har fått det gjort! Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag haft iallafall! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0