list

1. Tänk på den sista person som sa att han/hon älskar dig till dig, tror du den menade det? - Ja
2. Skulle du kunna gå ut med en 18-årig vid den ålder du är nu? - Jadå
3. När var sista gången du var ledsen och glad på samma gång? - Mh, oj jag vet inte.. I onsdags kanske
4. Skulle du någonsin le mot en främling? - Ja självklart
5. Har någon någonsin gett dig fjärilar i magen - Hah jaa
6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag? - Njae det vet jag inte, kanske
7. Vad exakt har du på dig just nu? - Underwear
8. Hur ofta lyssnar du på musik? - Ungefär hela tiden
9. Använder du jeans eller mjukisbyxor mest? - Jeans
10. Tror du att ditt liv kommer att förändras 2014? - Oj jag vet faktiskt inte, men jag antar det
11. Är du en frammåt eller en blyg person? - Beror på, men oftast frammåt
12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"? - Japp
13. Någon på "R" då? - Aa
14. Vad gör du just nu? - Gör den här listan och lyssnar på musik
15. Bryr du dig om folk pratar illa om dig? - Njae, beror på vad som sagts och vem som sagt det
16. Vilken låt/film är din favorit? - Kan inte välja, finns så många
17. När var sista gången du grät? - Har faktiskt ingen aning, när jag var på begravning tror jag
18. Har du någonsin sagt att du älskar någon? - Ja det har jag
19. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du? - Aa, vill ha bruna ögon 
20. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för? - Nej det gör det inte
21. Nämn något som inte har varit bra den här dagen. - Dåligt väder och Sverige förlorade fotbollen
22. Är det gulligt när killar kysser en på pannan? - Ja det är det väl?
23. Gillar du den sista personen du talade med? - Beror på vad man menar med gilla
24. Vad är det du sitter på just nu? - Min säng
25. Finns det någon som (andra än din familj) brukar säga att de älskar dig? - Ja, ibland
26. Har du någonsin velat ha någon du inte kunnat få? - Japp
27. Vem var den sista personen du pratade med innan du somnade igår kväll? - Kommer inte ihåg faktiskt
28. Har du kysst någon under fyrverkerier? - Ja
29. Var är tröjan du har på dig ifrån? - 
30. Är det någon som hatar dig? - Nej det hoppas jag verkligen inte
31. Har du några tomma alkohol flaskor gömda någonstans i ditt rum? - Nä 
32. Tycker du om att titta på skräckfilm? - Ja 
33. Vill du ta hål i tungan? - Neej
34. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara? - Inte allt men ganska mycket av det här året
35. Har du haft en dröm i natt? - Ja det har jag säkert
36. När var sista gången du sa till någon att du älskade han/hon? - Hm ingen aning
37. Kommer du att gifta dig inom 5 år? - Nej det tror jag inte
38. Tror du någon har känslor för dig? - Hehe aa
39. Tror du att någon tänker på dig just nu? - Kanske 
40. Hade du en bra dag igår? - Ja helt okej
41. Var du i ett förhållande för två månader sen? - Nej, forever alone
42. Har du någonsin kysst någon äldre än dig? - Yepp
43. Har någon sagt att de aldrig aldrig förlora dig? - Aa ungefär
44. Vad är det bästa med skolan? - Free food, ne skoja men att man lär sig mycket kanske... haha nej..
45. Har du några bilder på din Facebook? - nej, inga....
46. Om personen du gillar säger att de gillar någon annan, vad skulle du säga då? - Kul för dig
47. Har du repeterat saker som har hänt, i ditt huvud? - Ja, det har jag säkert
48. Var du singel förra sommaren? - Japp
49. Om du tänker tillbaka två år, har ditt liv förändrats? - Ja 
50. Vad är det du borde göra just nu? - Sova
51. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med? - Näää
52. Är du snäll mot alla? - Oftast
53. Har du någonsin gillat någon du inte förväntat dig? - Va?
54. Tror du att du kan vara i ett förhållande i 6 månader och inte vara otrogen? - Ja
55. Är du bra på att dölja dina känslor? - Ja
56. Gillar någon just nu? - Maybe
57. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"? - Mhmm
58. Vilka föredrar du helst att vara vän med? Tjejer eller killar? - Både och
59. Har någon av dina vänner sett dig gråta? - Haha ja
60. Hatar du någon? - Hata är ett starkt ord
61. Finns det någon du känner med namnet Michael? - Jajamensan
62. Finns det något som hänt i ditt förflutna som du gärna inte talar om? - Ja det gör det
63. Har du någonsin gråtit över en kille? - Hahah jaa..
64. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu? - Hoppas ingen 
65. Är dina tånaglar målade rosa? - Nej
66. Kommer din nästa kyss vara ett misstag? - Det tror jag inte
67. Tjejer älskar när killar gråter, korrekt? - Nej?
68. Har dina byxor någonsin fallit ner offentligt? - Hahaha aa mina bikinitrosor gick sönder när jag var på ett badhus, jättepinsamt!
69. Vem var den senaste personen du pratade i telefon med? - Mamma
70. Hur ser du ut just nu? - Riktigt ful
71. Har du någon du kan vara dig själv med? - Självklart
72. Kan du berätta allt för någon? - Ja
73. Har du någon av det motsatta könet du kan berätta allt för? - Inte allt precis, men mycket! 
74. Har du någon gång känt dig ersatt? - Japp
75. Var du nöjd med hur ditt liv var förra året? - Ja det var jag väl
76. Är du en svartsjuk person? - Nja, tycker sånt är onödigt men det händer väl
77. Har du någongång gett upp någon? - Japp
78. Vem vill du träffa just nu? - Jadu.. 
79. Säg något du måste göra i morgon? - Plugga
80. Senaste person du grät framför? - Oj ingen aning
81. Finns det någon du aldrig kommer att glömma? - Ja, folk jag känt som gått bort osv
82. Om den person du vill vara med nu var med dig, vad skulle ni göra just nu? - Mysa
83. Har du en bästa vän av det motsatta könet? - Ja 
84. Den sista personen du kysste kom hem till dig klockan 3:00, låter du han komma in? - Jajamen
85. Har du velat ha någon som dina vänner hatat? - Nej, det tror jag inte
86. Kommer du att vara i ett förhållande om 2 månader? - Ingen aning
87. Har du kysst någon du inte borde ha kysst? - Typ
88. Var du i ett förhållande i januari förra året? - Nä
89. Ser den senaste personen som smsade dig, bra ut? - Japp
90. Vem var det smset ifrån? - Simon
91. Vad ska du göra nu? - Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0