I'm in love with the thought of you

Hej på er! Åh herregud vad trött jag är trött och just nu känner jag mig inte alls taggad på någonting. Ska ut och fira några kompisar som fyller år, men just nu vill jag bara ligga kvar i min säng resten av kvällen hehe. Nej men det kommer nog bli jättekul! Kommer iallafall ta det rätt lugnt ikväll och tror det blir tidig hemgång också, känner mig så himla sliten... 

Igår åkte jag till Bromma och träffade en kompis, var jättemysigt. Kollade på film och sådär innan jag var tvungen att åka hemåt runt 12- halv ett, tog en jäkla tid att komma hem haha men det gjorde ingenting. Jobbade idag som vanligt, var faktiskt ganska roligt och tiden gick snabbt så det var skönt. Nu ska jag äta middag alldeles strax och sen börja fixa mig inför kvällen. Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0