Fun night

 
Hej på er! Hade en riktigt rolig kväll igår, var verkligen lyckat! Började med att jobba 11-20, vilket var sjukt segt och var riktigt trött. När jag hade slutat stressade jag hem till Sofia där Jossan, Jessica och Fanny också var. Vi fixade oss och åt middag och så innan vi åkte in till stan. Började kvällen på Pure och träffade massor med folk man kände, var riktigt roligt! Vi dansade och drack drinkar innan vi rörde oss vidare mot Marquise och dansade och hade roligt fram till halv 5. Blev lite komplikationer på hemvägen, men tillslut fick vi gratis taxi hem, så det löste sig iallafall. Jag och Sofia åkte hem till henne och var hemma runt sex-tiden i morse och somnade på en gång. Väldigt bra och roligt avslut på lovet.
 
Nu är jag hemma och har precis ätit middag med familjen och några familjevänner. Blev pasta med oxfilé och kantarellsås, så gott! Planerna för ikväll är ligga i sängen, kolla på serier och äta godis. Är så seg idag, men man mår ju som man förtjänar, och jag känner att jag behöver ta det lite lugnt nu innan skolan börjar igen. Känns så trist att det här var mitt sista höstlov någonsin, usch! Har iallafall haft en hyfsat bra lov, så jag är nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0