American Horror Story

Hej på er! Har varit så otroligt trött idag, men det är kanske inte så konstigt eftersom jag kom hem ganska sent igår. Låg även och pratade i telefon i mer än en timma och glömde helt bort tiden hehe, men det gjorde ingenting. Sov iallafall inte så mycket i natt och höll på att försova mig till jobbet, men jag vaknade så jag hade hyfsad gott om tid iallafall. Jobbade mellan elva och tre och det var verkligen sjukt segt, ville bara hem och sova. När jag kom hem städade jag mitt rum och den delen av huset jag måste städa när det är städtorsdag, gick ganska fort så gick och la mig en stund efter det. Var tänkt att jag skulle träffat en kompis idag, men tyvärr blev det inte så.Så den här kvällen har jag spenderat framför massa serier som jag skulle komma ikapp med, sen började jag även att kolla på American Horror Story också. Har fått den rekomenderad, men tycker att den verkar lite konstig.. Men ska ge den en chans iallafall. Nu är jag supertrött och funderar på och gå och sova, jobbar öven imorgon också så klockan är ställd osv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0