American Horror Story

Kom precis hem från skolan, var endast med på de två första lektionerna då jag hade redovisning på den ena. Hade nog inte gått till skolan alls om det inte vore för det.. Jaja, gick förbi min gamla skola på vägen hem också och gjorde en sak inom vårat gymnasiearbete, så det var ingenting intressant som jag behöver berätta om, och nu ligger jag nerbäddad i soffan och ska börja kolla på den senaste säsongen av American Horror Story. Har praktiskt taget helg nu också då jag inte har skola imorgon utan ska på SACO-mässan istället, så det är väldigt skönt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klipp dig å skaffa utbildning istället för att ödsla tid på skriva massa strunt

Svar: Vilken tur att du orkade ödsla din tid, som du för övrigt kunnat spendera åt någonting vettigt, och kommentera min blogg anonymt istället :)
lisawe.blogg.se

2013-11-28 @ 19:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0