2013•11•20

Åhhhh är så himla ledsen! Ni som såg matchen igår, som jag antar att de flesta av er gjorde, förstår nog varför. Vi var sååå nära där ett tag, men tyvärr höll det inte och alltså blir det inget fotbolls-VM för Sverige nästa sommar. Så tråkigt!
 
Godmorgon sunshines! Idag är det onsdag igen, vilket betyder kort skoldag as usual. Slutar då halv elva, men kommer vara kvar i skolan för att plugga i någon timme innan jag ska iväg på ett möte klockan halv två. Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta och hela eftermiddagen ska jag ägna mig åt plugg och att baka tills imorgon. Har nämligen en liten torsdagstradition, i svull-klassen jag går i, då två styckna tar med sig något bakverk och så fikar vi under engelskalektionen, som är den sista lektionen. Hur cozy är inte det liksom? Nej men då är det iallafall min tur att baka någonting till den här veckan och vet fortfarande inte vad jag ska göra. Kommer säkert sluta med att jag springer till affären och köper mariekex eller något liknande haha. Men nu börjar min lektion, hoppas ni får en riktigt bra onsdag! 
 
- Frankrike 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0