Uppe med tuppen

Igår gjorde jag absolut ingenting på hela dagen, var jättetrött även fast jag sovit omkring 11 timmar. Kände mig inte utvilad för fem öre! På kvällen kom även Felicia över och lite senare kom också Carro. Vi gjorde inte så mycket, låg i soffan och kollade på film och bara mös. Båda två sov kvar hemma hos mig och jag fick ingen plats i sängen alls eller något täcke, så har inte sovit så många timmar alls inatt.

Gick upp hyfsat tidigt och gjorde mig i ordning. Är på väg till stan med mamma och pappa just nu och vi ska äta frukost där och sen byta lite saker. I eftermiddag ska jag jobba och jobbar till 20.00 vilket jag just nu inte direkt ser fram emot, är så trött! 
Men ha en bra lördag alla fina läsare, så hörs vi senare. 
Bild från i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0