Sry not sry

Hej fina ni! Ingen uppdatering under helgen, som vanligt... Känns som jag skriver sånna här inlägg var och varannan vecka. Men har haft och har fortfarande väldigt mycket och göra under den här veckan så har inte riktigt haft tid för någonting. 
 
Har haft en väldigt bra helg faktiskt. I torsdags hade jag genrep inför uppvisningen jag hade igår, vilket gick bra. Efter det åkte jag hem och pluggade. I fredags var det skola som vanligt, slutade halv tre och sen hade jag träning mellan 16 och 18. Pappa kom och hämtade mig när jag slutade och då åkte vi och handlade mat. Under kvällen mötte jag Felicia och vi åkte in till stan och träffade David. Tog en fika innan vi åkte hem till Felicia och mös framför en film med chips och cola. Sov även kvar där och gick hem runt ett dagen efter och åt lunch. Sen åkte jag och jobbade 16-20. Under kvällen var det tänkt att jag bara skulle vara hemma, men runt halv tolv gick jag ut och tog en promenad med Felicia och Oscar och sen slutade kvällen inte riktigt som jag hade tänkt mig. I söndags vaknade jag jättesent och fick stressa som bara den då jag hade uppvisning med konståkningen. Har inte åkt för så många människor på länge så var hur nervös som helst, men det gick bra iallafall. När det var slut åkte jag hem och pluggade. Så det var min helg väldigt kort, men jaja. 
Jag på träningen i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0