Mitt 2013 - Mars

Mars
Sen var även det lovet över, men jag fick en vecka ledigt till då jag åkte till Italien med min franska-grupp (alltså med skolan). Är lite konstigt att vi åkte till Italiet när vi läste franska och jag vet knappt själv varför vi åkte dit, så don't ask haha. Var i en liten by som heter Ghedi och bodde hos en jättegullig värdfamilj. Dock luktade det kobajs i hela byn och det var en i familjen jag bodde hos som kunde engelska, så det var lite svårt att kommunicera. Var i Venedig en dag och det var verkligen hur ballt som helst, dock regnade det under hela tiden vi var där, så tror jag hade uppskattat det lite mer om det var soligt och varmt. Men det är iallafall en plats, eller stad eller vad man ska kalla det, som man måste ha upplevt innan man dör. När jag kom hem fyllde Felicia 18 år och hon hade en jätterolig födelsedagsfest som blev hur lyckad som helst. Sen blev det påsklov och jag åkte till Åre tillsammans med massa kompisar. Var där under hela veckan och hade det grymt kul, sista åket slutade dock med en sne tumme och sjukhusbesök för min del. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0