Mitt 2013 - Juni

Juni
Bästa månaden på hela året var självklart juni. Många av mina kompisar tog studenten och var alltså på många utspring och mottagningar. Känns helt sjukt att det är ungefär ett halvår kvar tills det är min tur! Sen fick jag ju sommarlov och fyllde vuxen. Var de bästa dagarna i mitt liv än så länge. Riktig tur att summerburst precis var på min födelsedag för det är den bästa ''konsert'' jag varit på, helt sjukt hur roligt det var. Sen blev jag sjuk någon vecka efter det och låg i sängen i en vecka ungefär. Spenderade min midsommarafton hemma i min säng medans alla mina kompisar hade asroligt och festade. Var riktigt ledsen över det och ville bara bli frisk! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0