Mitt 2013 - Juli

Juli
Och så blev det juli månad. Var ute rätt mycket, badade och solade när vädret var bra. Jobbade en del också. Hamnade på akuten på grund av att jag hade så otroligt ont i magen och svimmade inne hos doktorn haha. Som tur var, var det ingenting allvarligt. Den 13de åkte jag ner till Portugal med kompisar och kusiner och var där i en vecka. Där solade och badade vi, var ute några gånger också. Måste säga att det är stor skillnad på utelivet utomlands och här i Sverige. De sista dagarna blev jag sjuk där nere också och när jag kom hem blev det inte mycket bättre. Fick hög feber som inte gick ner på tre dagar och hade grymt ont i halsen + en förjävlig hosta på det. Var på massa läkarbesök och spenderade resten av månaden hemma i sängen. Hur kul?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0