i want you here

Hej på er! Har precis lagt mig i min säng och ska alldeles strax sova. Det har varit en väldigt seg dag idag och vädret har knappast gjort humöret bättre, så det är väldigt skönt att äntligen få krypa ner under täcket. Efter skolan gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt och sådär. Har även pluggat också och det gick hyfsat bra. 
 
Imorgon är det onsdag och halvvägs till helg. Dock blir det ingen skola för mig imorgon då jag och min grupp ska jobba med vårat projektarbete, så vi fick ledigt. I för sig ska vi vara på min systers skola klockan åtta, så blir ingen sovmorgon iallafall. Sen ska vi hem till mig och äta en god lunch, så det blir nog hur bra som helst och lite roligare än att vara i skolan. 
 
Nu är jag verkligen jättetrött och ska försöka att sova, godnatt!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0