Godnatt kära ni

Har varit en väldigt lång dag idag. Började min morgon med att försova mig och kom ungefär en timme sent. Skulle ha prov direkt på morgonen, men det löste sig iallafall så det var ingen fara. Sen rullade dagen på med julbord, film och torsdagsfika som vanligt, så det har varit en riktigt bra och skön skoldag idag även fast jag slutade halv fem. Idag kom även den första snön för den här vintern, tyvärr försvann den lika snabbt haha. När jag slutat gick jag till ishallen och hade träning, gick inte direkt så jättebra under första timmen så det var lite frustrerande. Har även ett blåslaget knä som gör så jäkla ont, men jag bet ihop iallafall. Åkte hem och åt middag och städade lite och sådär och nu har jag lagt mig i sängen och är klar för att sova. 
 
Imorgon är det äntligen fredag och har verkligen sett fram emot den här fredagen! Börjar klockan tio med matte och sen ska vi åka skridskor på idrotten och efter det slutar jag, sjukt skönt. När jag slutat har jag lite saker och fixa, så måste skynda mig hem. På kvällen ska jag på middag hos en tjej i min klass, som har fyllt år, och efter det ska vi alla ut. Kommer bli såååå roligt! Men nu har jag inte så mycket mer och skriva plus att jag är riktitgt trött så ska sova nu! Godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0