Fredagsmys

Hej på er! Gick upp i hyfsad tid i morse och fixade mig och sådär innan jag och min syster åkte till stan. År frukost/ lunch på NK innan vi gick och handlade det vi skulle ha. Hittade allt vi letade efter och är jättenöjd med det vi köpt, tycker det är så kul att ge bort presenter. Runt halv fyra-fyra mötte vi våran kusin och gick och handlade mat och lite saker inför kvällen, är alltså hemma hos henne och hennes killes nya lägenhet. Är så fin här och ligger jättefint med utsikt mot stan, längtar jättemycket tills jag själv ska flytta och bestämma hur min egna lägenhet ska se ut. 

Nu har vi iallafall precis lagat mat och ska sätta oss och äta, vet inte riktigt hur länge vi blir kvar här. Men det får vi se helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0