Can't stop

Go kväll på er kära läsare! Har väldigt bra nyheter att berätta för er och det är...... jag har inget mer i skolan på tre långa, härliga veckor och det betyder alltså att uppdateringen kommer bli betydligt bättre nu under lovet. 
 
Just nu ligger jag i min säng och har precis repeterat det sista inför mitt sista prov, denna termin, som jag har imorgon, och det känns hyfsat bra. Har för övrigt haft en väldigt bra dag också. Började åtta med svenska då vi hade som en miniskrivning där vi skulle analysera ett tal, vilket gick bra. Fick även tillbaka responsen på analysen jag gjorde för några veckor sen på en bok jag läst och jag fick ikryssat alla A-kriterier förutom ett, blev så glad! Trodde det hade gått jättedåligt då jag inte hann skriva klart allt jag ville skriva, men det visade sig ha gått ganska bra iallafall! Sen rullade dagen på och när jag slutade hade jag en tid för att fixa mina ögonbryn. Var alltså på en salong och fixade dom med tråd och det gjorde faktiskt ganska ont! Blev inte direkt supernöjd med resultatet, men jag har inte direkt vårdat mina ögonbryn innan så hon sa åt mig att jag hade tagit bort alldeles för mycket själv. Så måste låta dom växa ut ganska mycket nu, så hoppas jag blir mer nöjd till nästa gång. 
 
Efter skolan åkte jag hem och hjälpte mamma med lite saker, pluggade osv. Min pappa fyller år idag också så vi hade det mysigt med massa god mat och pyntade granen osv. Har som en liten tradition att pynta granen på pappas födelsedag och alltså en vecka innan jul. Lite senare under kvällen kom även farmor och farfar över och fikade med oss och det var såklart trevligt. Så har alltså haft en bra och mysig dag, fler sånna här dagen behövs verkligen. Imorgon står prov på schemat under den första lektionen, sen avslutar jag den sista riktiga skoldagen för detta år med idrott innan jag åker och klipper och färgar håret. Be prepared for a change!
Årets julgran, jag valde den helt själv hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0