4 December

Har varit dålig på att blogga de här senaste dagarna, men har verkligen inte orkat överhuvudtaget. Har ingen inspiration eller motivation så det slutar ju med ett tråkigt inlägg per dag. Vill inte sluta blogga, är ganska roligt ibland, men ibland orkar jag bara inte. 
 
Idag är det endast tjugio dagar kvar till julafton, herregud vad tiden går sjukt fort! Har inte börjat köpa julklappar än och det har jag ångest över, kommer inte kunna göra det heller förns jullovet börjar så det blir panikhandling i år. Har även noll jul/ vinterkänsla så kan inte ens lyssna på julmusik, tycker det känns som det fortfarande är oktober liksom. Hoppas verkligen på att snön kommer snart! 
 
Började skolan halv nio idag med ett oförberett engelskaprov. Gick fakttiskt ganska bra, eller kändes bra kanske är ett bättre ordval.. så får hoppas på att det gjorde det också. Var min enda lektion idag, så slutade när jag var färdig med provet och åkte då och uträttade några ärenden. Kom hem runt halv tolv kanske och pluggade lite innan jag träffade en kompis. Nu har jag precis ätit middag och ska sätta mig och plugga igen, har prov i internationell politik imorgon så det är det jag ska ägna mig åt resten av kvällen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0