2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det har jag nog gjort.
Hur har ditt 2013 varit? Har varit både väldigt bra och väldigt dåligt. Trodde att det här året skulle bli ett av de bästa i mitt liv, vilket det har varit till en viss del, men det har hänt mycket under det här året som har varit otroligt jobbigt och som jag helst sluppit behöva gå igenom. Men that's life, sorgligt nog. 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Jag hoppas på att det inte hända så mycket jobbiga saker iallafall under 2014. Men eftersom jag fyllde arton och ett '''nytt liv'' började, så blir en del saker svåra att slå. 
Har du varit kär i år? Ja det har jag 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 10 maj, 14 juni, 15 och 16 september  
Vad är din största framgång 2013?  Oj det vet jag inte, blivit starkare i mig själv kanske. Nej men jag har faktiskt ingen aning
Vad spenderade du mest pengar på? Maaat och typ utgångar haha
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaa hade bästa födelsedagen med familj och vänner, bästa dagen någonsin!
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up, The Fox haha, Tonight
Vem har du umgåts med mest? Hmm, olika
Bästa minnet från 2013? Det tre bästa dagarna är 13,14 och 15 juni helt klart. Den 13:de tog en av mina bästa killkompisar studenten och jag och några kompisar åkte med på hans flak, vilket var sjukt kul. Sen på kvällen var det mottagning med alla kompisar osv. Efter 12-slaget, på natten, blev jag ju 18 år. Så då åkte vi in på hans slutskiva och det var alltså min första utgång. Den 14:de var jag först hos en kompis, med massa andra, och förade och åt god lunch och så. Sen drog vi in på Summerburst som var precis på min födelsedag och hade det sjukt roligt. Dagen efter hade jag födelsedagsfirande och hade bjudit släkt, familjevänner och mina närmsta kompisar hem till mig. Fick jättefina presenter och jag var så glad att nästan alla som betyder mest för mig var där. Sen åkte vi in till Summerburst igen, men blev upphämtade med limousin hemma hos mig. Hur kul som helst! På summerburst hade vi såklart askul och var där fram tills det var slut. När Summerburst var över blev det en utgång på det. Kort sagt var dessa dagar de bästa i mitt liv, än så länge.
Har du haft ett förhållande under 2013? Nej det har jag inte
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? En sommar utan att vara sjuk..
Vad önskar du att du gjort mer? Hm jag vet inte, pluggat mer kanske haha
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: ''You have to take the good with the bad, smile when you're sad, love what you've got and remember what you had. Always forgive but never forget, learn from your mistakes but never regret, people change, things go wrong, just remember life goes on..'' 
 
Lista tagen från Natalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0