Om du kommer närmre, så får jag din värme

Är verkligen så otroligt dålig på att uppdatera, men jag är aldrig inne på datorn så mycket och det är jobbigt att skriva genom appen.. jaja, det är bara bortförklaringar för egentligen så orkar jag inte blogga. Gör det mest när jag känner för det typ. 
 
Igår jobbade jag, as usual, och när jag hade slutat åkte jag hem till en kompis en stund. Senare under kvällen blev vi upphämtade och jag fick skjuts hem till Mikaela, där även Josefin och Sofia var, och åt middag tillsammans och hade det trevligt. När vi ätit efterrätt gick vi ut och badade jacuzzi, som var hur mysigt som helst! Älskar att bada jacuzzi, tjatar på mamma och pappa om att vi också ska skaffa en. Kom hem rätt tidigt och somnade som en stock, dock vaknade jag igen runt halv tre och kunde inte somna om efter det.. sjukt irriterande. 
 
Vaknade jättesent idag och han inte direkt göra så mycket innan det var dags att åka och jobba igen. Fick börja lite tidigare idag eftersom jag ville hem så jag kunde se en del av jvm-finalen som var idag. Så idag började jag klockan fyra och slutade åtta. Efter det åkte jag med Malin till O'leary's, där några andra var, och åt asgod middag samtidigt som vi kollade på resten av matchen som var sjukt spännande. Tråkigt nog räckte det inte hela vägen och Sverige förlorade under sudden, men jag tyckte att dom var duktiga iallafall. Efter det blev jag upphämtad av Emil och Jonathan och vi åkte hem till mig en stund innan några till kom och gjorde oss sällskap. Gjorde inte direkt så mycket och kvällen slutade hemma hos mig igen med Josefine, Emil och Jonte + en skål med chirre och massa deeptalk. Nej men har haft två bra dagar iallafall, så jag är nöjd med den sista helgen innan skolan igen. Usch får ångest över att skolan börjar på onsdag, jag är verkligen inte redo för det!!! 
Har knappt tagit några bilder de här dagarna, men här är en bild från igår iallafall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0