7 av 365

Nu har det ungefär gått en vecka av det nya året och än så länge rullar livet på som det ska och jag är glad. Idag vaknade jag sjukt sent och fick ångest när jag såg hur mycket klockan var '' i morse'', Vaknade klockan tre på eftermiddagen och alltså hade nästan hela dagen gått, kommer bli hemskt att försöka komma upp till skolan sen! Gick iallafall upp då och fixade mig innan jag och resten av familjen åkte till stan. Där åt vi middag och det var egentligen tänkt att vi skulle sett på bio, men efter lite komplikationer så åkte vi hem igen. Då mötte jag istället Felicia och vi skulle gå till godisbolaget och köpa godis, men när vi kom dit var det stängt... Så då gick vi vidare, i spöregnet, till en annan godisaffär och sedan kom vi äntligen hem till henne. Låg och kollade på tv hela kvällen och klockan tio började Summerburst aftermovie, som vi kollade på, och det var sjukt roligt att se. Var verkligen två riktigt bra dagar, så nu längtar man bara till årets festival. Gick hem runt halv tolv och då kom Elias och Christian till mig. Vi spelade lite spel med min syster och hennes kompis och sen mös vi ner oss i soffan och kollade på en film. Dom gick precis och nu ska jag försöka få lite sömn, ska upp rätt tidigt imorgon då jag har en del planer. Men hoppas ni har haft en bra dag och godnatt på er, puss!
En bild på mig och Felicia från Summerburst i år, bara älskar den här bilden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0