Måndag

Hej alla söta läsare! Tycker att det är superkul att redan efter första dagen så är det riktigt hög statistik, hoppas ni stannar hehe!
 
I morse tog det emot att gå upp, somnade jättesent och alltså har jag under dagen varit väldigt trött. Gick upp någon gång runt sju och fixade mig och så innan jag fick skjuts till skolan. Gick i skolan mellan 8.15 - 13.45 och jag längtade hem till min säng hela dagen, var så trött. Men tiden rullade på hyffsat fort och när jag kom hem sov jag en stund, åt lite middag och packade väskan innan det var dags att åka och jobba. Var faktiskt rätt roligt att jobba idag, så tiden gick alltså fort. Slutade 21.00 och då åkte jag hem och åt igen, duschade och gjorde mig i ordning för natten. Så just nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax försöka sova, är så jäkla trött! 
Bild från idag
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vart redigerar du dina bilder? Är det någon app eller på datan? Kram! :)

2013-09-29 @ 13:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0