I've been looking for someone like you

Heeeej på er! Lite dålig uppdatering under helgen, men jag har faktiskt mina anledningar till det. Har iallafall haft en jättebra helg. I fredags fyllde en kompis år, så efter skolan skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning för att äta middag hos henne. Vi var väldigt många tjejer där och de flesta var nya människor som jag inte träffat, så det var roligt. Runt tio drog vi oss mot bussen för att ta oss in till stan för utgång. Var på Nype hela kvällen och det var massa folk som var där som jag kände, så det var riktigt roligt. Var där till stängning och var hemma rätt sent. 
 
I lördags gick jag upp runt halv elva för att åka och jobba, var lagom pigg efter i fredags men det var bara att gilla läget. Jobbade 12-16 och det var verkligen huuur mycket folk som helst hela tiden, helt sjukt! När jag hade slutat åkte jag hem och duschade innan jag mötte en killkompis och åt middag med han. Sen åkte jag hem, gjorde mig i ordning och drog på en hemmafest. Var ganska segt där, var väldigt otaggad också så drog ganska tidigt. Sen när jag väl skulle sova så somnade jag inte förns halv åtta eller någonting sånt. Sov inte hemma och det ligger precis vid en busshållplats och det var några som höll på och bråka där fram till fem kanske. Så det höll mig som sagt vaken ganska länge, när de väl hade slutat började jag må jätteilla och frös asmycket även fast jag hade två duntäcken. Så har inte haft den roligaste natten om man säger så. Gick upp halv elva och fick skynda mig att göra mig i ordning för att hinna med bussen till jobbet, jobbade 11.30-15.30 och fick stå ute ungefär hela passet och ta beställningar. Usch vad kallt det var alltså! När jag slutat åkte jag hem till min mormor och åt innan jag gick hem och slocknade i soffan och sov till åtta. Lycka till för mig att somna ikväll! 
 
Jaja, har haft en bra helg iallafall även fast jag fått väldigt lite sömn. Men vad gör det om 100 år?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0