If monday had a face, I would punch it

 
Var som sagt och kollade på bio igår, såg Don Jon. Var en ganska konstig film, handlade typ om en kille som var beroende av att porrsurfa typ. Eh aa.. Det var iallafall roligt att komma iväg en liten stund och hitta på någonting, så det var roligt iallafall. 
 
I morse var jag uppe tidigt på grund av att jag skulle till tandläkaren idag. Hatar verkligen att gå till tandläkaren, tycker inte om när människor ska hålla på och peta i min mun! Men vem gör det liksom? haha! Gick iallafall hyffsat bra, hade ett pyttelitet hål som jag lagade på en gång. Faktiskt var det mitt första hål på 18 år, det är ju väldigt bra! Men jäklar vad ont det gjorde! Tandläkaren tyckte inte att det skulle behövas någon bedövningen eftersom hålet var så pass litet så jag sa inte emot, vilket jag ångrade nu i efterhand... Ajajaj! 
 
Nu ska jag göra lite lunch som jag ska försöka få i mig, har fortfarande så ont i munnen så vi får väl se hur det går med det. Sen tror jag inte att jag ska göra så mycket mer än att ta det lugnt innan jag åker till jobbet. Jobbar 17-21 som vanligt och sen blir det att åka hem och mysa. Hoppas ni får en fortsatt bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0