Usch för denna dag

Idag mår man som man förtjänar kan man ju säga, jag som inte ens skulle dricka igår.. Och någon tidig hemgång vart det ju inte, kom hem efter fyra någon gång och somnade inte förns runt sex-tiden i morse... 

Hade iallafall en rolig kväll! Började kvällen hemma hos en killkompis, som fyllde år, där ganska många var och förade och sådär. Runt elva började vi röra oss mot Magenta där vi var ganska länge. Sen kom även Pedram, som fyllde 18 igår, och alla andra av mina favvokillar. Var sjukt längesen jag träffade dom så det var jättekul! Vi slutade kvällen på Marquise innan jag fick skjuts hem, så det var skönt att inte behöva åka buss hem. Nu måste jag gå upp och äta, fixa mig osv för jag börjar jobba om en timme. Jobbar till 20 och då ska jag bara hem och mysa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0