Cold as ice

Om det är någonting jag verkligen hatar, så är det buss 824. Idag är det min senaste dag i skolan och ville bara hem så fort vi hade slutat. För det första är bussen jättesen, vilket inte är något ovanligt, men idag var den liksom 15 minuter sen. När den väl kommer så åker den förbi hållplatsen och när jag ska kolla upp en ny buss då, så dör min mobil på grund av att det är så jäkla kallt ute. Så fick sitta och vänta på en ny buss i 15 minuter till, utan att ha en aning om vad klockan var eller någonting att göra sålänge.. Kom hem för ungefär 20 minuter sen helt genomfrusen och ashungrig, så nu måste jag verkligen ta någonting att äta. Ikväll sover jag eventuellt inte hemma, så ska sätta igång med torsdags-städningen och sådär strax. 
Detta skulle ju inte ha varit fel...

Kommentarer
Postat av: Sara Whitmore

åh va härlig Bild!!!

2013-11-18 @ 15:37:49
URL: http://sarapiper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0