Bra dag

Hej på er! Idag har det faktiskt varit en riktigt bra dag, har inte direkt hänt någonting speciellt men humöret har varit på topp så det har inte funnits något att klaga på. Började klockan åtta i morse och hade somsagt samhällsprov och efter det hade vi en jättelång rast på ca tre timmar. Så jag gick upp till centrum och mötte min mamma och uträttade de ärenden jag skulle gjort på eftermiddagen, så det var skönt att ha fått det gjort. Vi åt även lunch på tacobar och det var så gott, var verkligen sugen på tacos så det satt hur fint som helst. Träffade på några kompisar från skolan också och vi shoppade lite, gaaaah är så lycklig över min klänning, innan vi var tvugna att gå tillbaka till skolan. Slutade halv fem, då hämtade mamma mig och vi åkte och handla. Nu under kvällen blev jag helt plötsligt jättetrött och somnade som en stock, i mer än två timmar, i soffan. Så nu är jag superpigg och undrar hur jag ska kunna somna ikväll haha. Men ska ta och läsa lite ur Vecko Revyn innan jag ska försöka sova, får se hur det går men det.. annars lär jag kolla på serier hela natten. Haha, men godnatt på er och jag hoppas ni har lättare för att sova än vad jag kommer att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0