Back on track

Har kanske inte berättat det här för er förut, men många av er vet säkert sen tidigare att jag under en stor del av min uppväxt gått på konståkning. Jag slutade på grund av olika skäl när jag gick i nian tror jag och till en början saknade jag det inte överhuvudtaget. Men nu under det senaste året så har jag insett hur mycket jag faktiskt saknar det och att få göra något som jag verkligen tycker är roligt. Så förra veckan bestämde jag mig för att gå med i en träningsgrupp tillsammans med några kompisar, som jag tränade med förut. Och idag var alltså min första ''riktiga'' träning på fyra år, helt sjukt! Var självklart lite svajjigt i början, men vågade på mig att hoppa iallafall och blev lite överraskad eftersom det gick så mycket bättre än vad jag hade trott. Är ju inte direkt jättebra och är lite rädd för att slå mig, så vågar inte satsa till 100%, men det är någonting som försvinner efter några gånger. Det känns iallafall hur bra som helst att vara tillbaka på isen igen och tror det här kommer bli jätteroligt! 
Figure skating
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0