Torsdag


Riktigt dålig bild menmen..
 
Har haft en så himla mysig jul tillsammans med familjen. Min moster, med familj, och mormor var hemma hos oss på julafton och så har det alltid varit. Den här julen var den första utan Yazzan och Nessie också, så det kändes väldigt tomt utan dom. Även fast det inte fanns någon snö ute så var det hur mysigt som helst! Fick jättefina julklappar, urgod mat och bra sällskap. Så min julafton var som alltid riktigt lyckad! 
 
Igår gjorde jag inte direkt så mycket under dagen och klockan fem skulle vi vara hemma hos min farmor och farfar för en liten mini-jul. Innan vi åkte dit var vi förbi kyrkogården och satte ljus för min morfar i minneslunden. Är redan fem år sen han gick bort, känns helt sjukt! Hos farmor och farfar fick vi god mat, igen, och åt massor med godis hehe. Åkte därifrån runt nio då jag skulle ut på kvällen för att fira några kompisar som fyllt år. Var först på Soft kök och bar innan vi gick ner till Magenta, där vi var hela kvällen. Var huuur mycket folk som helst, men det var väldigt många där som man kände så det var riktigt kul. Jag och Felicia kom hem till mig någon gång efter fem i morse och däckade så fort vi lagt huvudet på kudden. 
 
Felicia åkte härifrån ganska tidigt i morse då hon skulle jobba. Sen kom Oscar på morgonen också och sen kom även Jonathan och Tobbe ett tag också. Nu under kvällen har jag varit hemma hos mormor på våran årliga kalkonmiddag som vi alltid har. Var så jäkla gott och nu är jag proppmätt. Kom hem nyss och ska lägga mig i soffan och kolla slutet av hockeyn som går på tvn.
 
Hoppas ni alla hade en jättebra jul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du visa vad du fick i julklapp?

2013-12-27 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0