Mitt 2013 - September

September
September var inte heller en så bra månad. Skolan hade börjat, sista året i gymnasiet, och nu var man tillbaka i samma gamla vanor igen. Skola och jobb tog upp mest tid och sen under helgerna var jag ute ganska mycket då många fyllde år.
 
 
Under den här månaden hände det en del saker som gjorde mig väldigt ledsen och drog ner mitt humör ganska rejält. Sen blev min älskade lilla vovvsing Yazzan sjuk och fick avlivas, var väldigt ledsen över det. Dock var hon jättegammal så.. Jag var med när mormor och morfar hämtade henne då hon var valp och var med när vi avlivade henne, min lilla råtta! Dagen efter det gick en nära släkting till mig bort i cancer och ja.. jag var kanske inte så jätteglad under den här månaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0