Mitt 2013 - November

November 
I början av november hade jag fortfarande höstlov. I slutet av den veckan skulle halloween firas och det gjorde jag såklart med mina vänner. Det här året blev det ingen hemmafest, utan det blev utgång istället. Var utklädd till psyko docka eller vad man ska kalla det, fick kommentarer om att jag såg läskig ut så jag tycker själv att jag lyckades med min kostym hehe. Sen fortsatte skolan igen och det är alltså det som tar upp den största delen av mitt liv just nu, men det är ju sista året så det är inte långt kvar alls. Jag köpte min nyårsklänning, som ni självklart kommer få se imorgon, och firade en killkompis som fyllt år tillsammans med massa vänner. Började även på konståkningen igen, vilket jag är så glad över. Är verkligen någonting jag saknat i mitt liv! I slutet av månaden var jag på Saco-mässan och blev ännu mer ångestfylld över framtiden, usch och fy. Kortfattat var november en bra månad tycker jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0