Mitt 2013 - Januari

Kommer göra en liten sammanfattning av året som gått, kommer lägga upp ett inlägg per dag fram till nyår. Dock är det ju mindre än 12 dagar kvar tills dess, så någon dag blir det två eller tre. Hehe ni förstår säkert vad jag menar. Detta kommer iallafall bli en egen kategori och allting kommer finnas under ''Mitt 2013''.
 
Januari
Började det nya året med att vara i Idre, där vi alltså firade nyår förra året. Var där med familjen, några familjevänner. Patricia var även med och vi hängde med några killkompisar som också var där. När jag åkte hem därifrån kom min syssling Hanna hit i några dagar, var jättekul! Sen tog jullovet slut och skolan började igen. Min kusin fyllde 20 år, så var och firade henne också. Hände inget speciellt resten av månaden tror jag, gick i skolan och jobbade. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0