mitt 2013 - augusti

Augusti
I augusti fortsatte jag att vara sjuk, usch. Var sjuk ungefär 6-7 veckor sammanlagt under hela sommaren, vilket sög. Mamma och pappa bokade en sista-minuten-resa till Zakynthos för hela familjen, så vi var där i en vecka. Dock låg jag i skuggan störst del av tiden eftersom jag inte mådde så bra, vilket var sjukt tråkigt. Bodde iallafall på ett helt underbart hotell precis vid havet, så hotellet hade en privat strand. Åt gyros eller souvlaki typ varje dag och det är så grymt gott! Hade aldrig ätit det innan, men shit vad gott det var! Åkte på en båttur en dag också. Vi åkte till Navagio Beach och till lite andra stränder. Riktigt häftigt! Några kompisar till mig var också på Zakynthos samtidigt som oss, så jag och min syster åkte och var med dom på deras strand en dag. När vi kom hem därifrån umgicks jag mycket med kompisar och tog vara på den sista tiden av sommarlovet. Åkte även till Småland under en helg också för att hälsa på mina släktingar där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0