Mitt 2013 - April

April
Och så blev det april. Man märkte allt mer att våren var på väg då det blev varmare och snön smälte. Skolan och jobbet tog upp störst del av min tid och det hände inte direkt någonting speciellt under denna månad. Den 24:de var jag och Sofia på Justin Biebers konsert och det var verkligen sjukt bra och roligt. Vi hade lyckats få tag på ett par VIP-biljetter för ett jättebilligt pris, så vi stod absolut längst fram och det slutade med två brutna revben för mig haha.. Kan fortfarande knappt förstå att jag varit inom en halv meter ifrån honom eller ens sett han i verkligheten, känns bara helt overkligt haha. Sen fyllde även en av mina absolut närmsta kompisar, som jag känt i hela mitt liv, 18 år. Så jag, Sofia och Mikaela ordnade en brunch för henne som var jättemysig. 
Har tagit bilderna på Justin heeelt själv, so proud hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0