Min helg

Att blogg-appen alltid ska strula! Åh, så irriterande.. Har skrivit 3-4 inlägg under helgen och inget av dom har publicerats! Men tänkte iallafall berätta om min helg lite! 
 
Fredag: I fredags gick jag i skolan på förmiddagen, hade som sagt inga lektioner efter lunch så slutade redan klockan halv ett. Då åkte jag hem och packade väska, duchade osv innan Sofia och Josefin kom och hämtade mig. Vi alla fixade oss hemma hos Sofia innan vi mötte några kompisar på bussen och åkte till Älta där vi åt middag hos Ida som fyllt år. Vi fick jättegod mat och hade det trevligt, förade lite och så, innan vi åkte in mot stan. Först var vi på magenta och drack drinkar och dansade, senare  fortsatte kvällen på Marquise. Kom hem runt halv fem och somnade på en gång.
 
Lördag: Vaknade av att Felicia ringde mig och någon timme senare kom hon, David och Axel hem till mig. Vi åt pannkakor och mös i soffan framför solsidan innan jag var tvungen att åka och jobba. Jobbade 16-20 och var såååå himla trött, usch och fy! När jag slutat åkte jag hem till min moster och åt middag hemmas hos dom. Senare under kvällen kom även Felicia dit och sen gick vi hem till henne och kollade på en film som vi båda somnade till.
 
Idag: Vaknade jättesent och gjorde inget speciellt, jag pluggade lite och hon kollade på film. Sen skulle båda åka och jobba så har inte gjort någonting speciellt idag direkt. Jobbade mellan 17-21 och det var ganska lugnt, som alltid på söndagar, så det var skönt. Sen jag kom hem har jag bara ätit lite middag, ska hoppa in i duschen nu och sedan fortsätta på mitt tal som jag ska hålla på tisdag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0