Dan före dopparedan

Är så uppspelt inför imorgon, blir alltid som jag vore 8 år dagen innan julafton. En av de bästa dagarna om året. Tyvärr blir det ingen vit jul i år, inte för oss i Stockholm iallafall, och det tycker jag är sjukt tråkigt! 

Igår somnade jag nästan på en gång efter jag hade kommit hem från jobbet, var så sjukt trött. Gick upp i tid i morse och åkte till Nacka forum med Felicia, hennes brorsa och hans kompis. Där åt vi lunch och köpte de sista julklapparna. Åkte till centrum ett tag också och sen åkte jag hem och städade. Nu under kvällen har vi bara haft det mysigt med familjen och kollat på Bingolotto och ätit massor med godsaker. Hoppas på att det är slut snart så jag kan få gå och lägga mig, känns som jag kommer somna när som helst! Bloggar nog inget mer ikväll, men ha en fortsatt bra uppesittarkväll! Pussar! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0